Wat is Kapstok?

⇢ Kapstok a la Carte ⇠
biedt B E G E L E I D I N G S trajecten aan mensen die net dat beetje extra A A N D A C H T verdie
nen ♡ . We verzorgen creatieve workshops ✎ op maat op locatie of in onze sfeervolle zaak . Daarnaast kun je bij ons terecht voor handgemaakte cadeautjes die met liefde zijn gemaakt ♡♡♡ !

Kies 'a la carte'

Handgemaakte P R O D U C T E N met liefde gemaakt. D I Y pakketjes. W O R K S H O P S of creatief
E N T E R T A I N M E N T op maat voor bedrijven, vrijgezellenfeesten, babyshowers etc.

vrijdag 18 maart 2016

Gelukszoekers πŸ€πŸ€πŸ€

Wat ooit begon begon als een leuk cadeautje, eindigde als het best verkopende product van Kapstok!
πŸ€πŸ€πŸ€Ons Potje GelukπŸ€πŸ€πŸ€



Er zijn zoveel mooie verhalen verteld en bijzondere bestemmingen gegeven aan deze potjes en graag wil ik 1 verhaal met jullie delen, namelijk van een "maker".
Een bijzonder persoon die net dat beetje extra aandacht verdiend, had ik de opdracht gegeven uit de potjes die zij geproduceerd had er 1 voor haarzelf uit te kiezen en 1 om weg te geven.
Belangrijk vond ik daarbij te horen van haar welk gevoel er bij haar opkwam bij het kiezen van de persoon en het geven van haar "gelukszoeker".
Dit is een gedeelte van het prachtige verhaal dat ze schreef;
 
Ik ken mensen die alles hebben dat hun ♡ begeert
en die toch op de een of andere manier niet gelukkig zijn.

Ik ken ook mensen die het heel zwaar hebben
maar die toch heel gelukkig zijn!

Ik was ooit een van die mensen die alles had
en toch was ik niet gelukkig...

GELUKKIG RAAKTE IK ALLES KWIJT!

Toen zag ik het niet zo,
raakte volledig uit balans en de hele wereld stond op z'n kop

Het was een gevecht zonder einde,
maar ik leerde zoveel...

IK VOND HET WARE GELUK!

Geluk is niet uit te drukken in bezit, of gezondheid.
Geluk zit in kleine dingen om je heen die het leven kleur geven.

Geluk zit helaas ook niet in een potje,
het staat symbool voor geluk
Is mooi om naar te kijken,
maar laat me vooral nooit vergeten waar geluk om draait! πŸ€

Van- "een maker"

Hoe gelukkig mag ik me prijzen met zo'n klein gebaar dat met liefde gemaakt is,
zoveel kleur kan geven in iemands leven!

Liefs Joyce ♡


Geen opmerkingen:

Een reactie posten